Theme Preview Rss

POEMES 3er C


LA VIDA
La classe de 3er C ha fet uns poemes inspirats en el poema de Prévert, La vie.

Quan la vida és un collar,
cada dia és una perla.

Ací teniu uns exemples del treball del nostres poetes:


Quan la vida és una lluna
cada dia és més brillant
Amaya

Quan la vida és un poema
cada dia és una pena
Antonia


Quan la vida és un mar
cada dia és llibertat
Jéssica

Quan la vida és un poema
cada dia és una paraula
Josefa

Quan la vida és una orquestra
cada dia és una música
Eder

Quan la vida és una cançó
cada dia és un ritme
Juan

Quan la vida és un rellotge
cada dia és un tic-tac
Lendrush


Quan la vida és un ram de flors
cada dia és una rosa
Gabi

Quan la vida és una flor
cada dia és un color
Gabriele

Quan la vida és un viatge
cada dia són unes vacances
Davinia

Quan la vida és un núvol
cada dia és una goteta d'aigua
Romina

Quan la vida és una llavor
cada dia és una flor
Mélinton


Quan la vida és un mar,
cada dia és una ona més
José Àngel

Quan la vida és un Arc de Sant Martí
Cada dia és un color
Erika

Quan la vida és una estrela
cada dia és una punteta que apareix
Julieta

Quan la vida és un sol
cada dia és un llum
Denis

Quan la vida és un llibre
cada dia és una història
Lorena











20 comentaris:

LAMERI ha dit...

Sou uns grans poetes.Felicitats!

Ma Jesús ha dit...

Enhorabona als alumnes de tercer C.
Volia triar-ne una i no sabia quina.
Són uns rodolins molt aconseguits!

Anònim ha dit...

Gràcies per escriure un comentari de nosaltres ami m'ha agradat treballar amb la profe i amb els meus companys.

ANTONIA

Anònim ha dit...

m'agraden els poemes
Erika

Anònim ha dit...

vosaltres alumnes de 3c sou uns
grans poetes encara que jo siga
de 3c m'han agradat molt els poemes
dels meus companys.Felicitats!
GABRIELE

Anònim ha dit...

M'han agradat molt aquests poemes han sigut molt bonics

ROMINA.

Anònim ha dit...

moltes gracies,m'agradat molt fer poemes però m'ha costat molt de treball fer-los.
MELLINGTON

Anònim ha dit...

Moltes gracies per els vostres comentaris, m'agradat fer este treball amb tots els meus amics. Es molt divertit fer poemes lo hem fet molt bé.





LORENA

Anònim ha dit...

Moltes gracies,m'agardat molt fer el poema perquè es molt divertit fer poemes.Tots ens em enforçat per a que ixquen molt bé. Gracies Julieta

JUAN ha dit...

Hola m'agradat molt fer el meu propi poema , Ha sigut molt divertit i em treballat molt . Hem fet molt d'esforç,moltes gràcies pels comentaris.
JUAN

EDER ha dit...

M,agrada el meu poema Eder

Lendrush ha dit...

M'agraden els teus poemes
Lendrush

Jose ha dit...

M'agraden els poemes dels companys

Signatura: Jose

Denis ha dit...

M'agradat fer poemes, però com que sóc rumano, m'ha costat molt.

Anònim ha dit...

moltes gracies per avernos felicitat
jessica

DAVINIA ha dit...

Els poemas de 3 c són molt bonics . M'agradaria que escriguérem molts, molts,poemes .Jo he llegit el de AMAIA,JOSEFA,
EDER , JESSICA ,JUAN , LENHDRUS , GABRIELE ,DAVINIA , ROMINA , MELLIGTON ,JOSE ANGEL,ERIKA ,JULIETA .......

GABRIELA ha dit...

M´agraden molt els poemes, moltes gràcies pel vostre comentari.M'agrada molt estar amb Angels i amb Marisa perquè són molt bones,ensenyen molt bé.Nosaltres som de3c i som els poetes més grans i els més bonics.

Anònim ha dit...

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOON
UNS POEMES
PREEEEEEEEEEEEECIIIIIIIIIIIIOOOOOOOSOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSS
GABRIELE

Ma Jesús ha dit...

Quan publiqueu, val més que en compte d'anònim, elegiu l'opció NOM/URL, i una vegada allí, fiqueu només el vostre nom.


A Angels i Marisa: les mestres també poden comentar.....

JULIETAA ha dit...

Son preciosos tots el poemes que em fet.





Julieta

Publica un comentari a l'entrada